نمایندگی مانتو سایز بزرگ | شرکت مانتو وست

برای خرید انواع مانتو سایز بزرگ در تهران، به نمایندگی مانتو سایز بزرگ مانتو وست مراجعه کنید.

نمایندگی مانتو سایز بزرگ مانتو وست

مقدمه

امروزه مانتو پوشش رسمی بانوان کشور است، تا جایی که دختر بچه ها از سال اول دبستان آن را با شلوار تحت عنوان روپوش مدرسه به تن می کنند و این پوشش بعدها در دیگر مقاطع تحصیلی، دانشگاه، محل کار و حتی برای مصارف روزانه کاربرد پیدا می کند. به همین دلیل تقریباً تمام طیف زنان ایرانی از این پوشش استفاده می کنند. با این حال ممکن است خرید مانتو برای برخی از زنان آسان نباشد، به عنوان مثال، خانم هایی که مشکل پسند هستند و یا از اضافه وزن و چاقی رنج می برند، ممکن است نتوانند به راحتی مانتو خریداری کنند به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در این مقاله در خصوص مراکز خرید و همین طور  نمایندگی مانتو سایز بزرگ  اطلاعاتی را ارائه دهیم پس اگر شما هم جزو خانم های سایز بزرگ هستید و به دنبال مانتو و پالتو سایز بزرگ می گردید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

مانتو چیست؟

مانتو یا روپوش که به فرانسوی به آن Manteaux گفته می شود، پوشاکی است که به طور معمول آن را روی انواع لباس های دیگر به تن می کنند. از تاریخچه استفاده از مانتو اطلاعات زیادی در دست نیست و مشخص نیست که نخستین بار زنان از مانتو استفاده می کردند یا مردان ولی مشخصاً در گذشته کارگران برای درامان ماندن لباس های خود از انواع آلودگی ها و همین طور آسیب های احتمالی، از روپوش استفاده می کردند.

رفته رفته استفاده از مانتو و یا همان روپوش به مشاغل مختلف وارد شد ولی در ایران به عنوان لباس رسمی بانوان کارکردهای مختلفی دارد.

مانتو اسپرت سایز بزرگ

 

انواع مدل های مانتو

مانتوها از نظر مدل انواع مختلفی دارند خصوصاً امروزه که مردم خواستار تنوع بیشتری در پوشاک هستند، تولیدی های مانتو اقدام به طراحی نمونه های جدید و به روز بسیاری می کنند. برخی از انواع مدل مانتو عبارتند از:

مانتوهای فانتزی: این مانتوها بیشتر به درد استفاده روزمره می خورند و برای استفاده در مدرسه، دانشگاه یا مراکز اداری مناسب نیستند . معمولاً نمایندگی مانتو سایز بزرگ مانتو وست، هم مانتوهای فانتزی برای خانم های پلاس سایز تولید می کنند.

مانتو مجلسی: این مانتوها همان طور که از نام آن ها مشخص است، مناسب شرکت در مجالس و میهمانی ها هستند و معمولاً از پارچه هایی با جنس ویژه دوخته شده و برای تزئین آن ها از انواع سنگ و تور و نوار استفاده می شود.

مانتو اسپرت: مانتو اسپرت از آن دسته مانتوها است که تقریباً همه جا می توان از آن ها استفاده کرد به این معنی که هم در دانشگاه و هم سر کار و هم برای استفاده روزانه کاربرد دارند. خانم هایی هم که اضافه وزن دارند و همیشه خرید مانتوی سایز و مناسب برایشان مشکل است، اگر خوش شانس باشند می توانند در  تولیدی مانتو سایز بزرگ، انواع مانتو اسپرت سایز بزرگ را پیدا کنند.

مانتوهای دخترانه : این مانتوها همان طور که از نامشان پیداست، بیشتر به درد دختران جوان و نوجوان می خورند و در رنگ های شاد و زیبا دوخته می شوند معمولاً در مدل مانتوهای دخترانه نمی توانید مدل مانتو سایز بزرگ پیدا کنید به همین دلیل باید برای مانتو سایز بزرگ دخترانه به نمایندگی مانتو سایز بزرگ مانتو وست مراجعه کنید.

مانتوهای بهاره: مانتوهای بهاره اغلب دارای رنگ های ملایم و لطیف هستند و از انواع پارچه هایی برای دوخت آن ها استفاده می شود که برای هوای بهار مناسب باشند.

مانتو تابستانه: همان طور که از نام این مانتوها پیداست، مناسب فصل بهار هستند. مانتوهای تابستانه در رنگ های سفید و کرم و در کل روشن دوخته می شوند و پارچه های آن ها نخی و نازک است.

مانتو پاییزه: مانتوهای پاییزه اغلب با پارچه های ضخیم تولید می شوند تا بتوانند مصرف کنندگان را از سوز پاییزی در امان دارند؛ هم چنین این مانتوها اغلب در رنگ های سورمه ای ، خاکستری، طوسی و … تولید می شوند.

پالتو: پالتو هم در واقع کارکردی مانند مانتو دارد و برای فصل زمستان مناسب است که در انواع رنگ و سایز تولید می شود.

سایزبندی مانتو

در  گذشته نه چندان دور، اغلب مانتوها تک سایز بودند به همین دلیل اگر خیلی لاغر و یا خیلی چاق بودید، نه تنها نمی توانستید به راحتی مانتوی مناسبی را پیدا کنید، بلکه هر مانتویی را هم که خریداری می کردید، بر تن شما به زیبایی جلوه نمی کرد و یا به قدری برایتان گشاد بودکه به اصطلاح بر تن شما زار می زد و یا به قدری تنگ بود که حتی دکمه های آن بسته نمی شد.

کم کم تولید کنندگان مانتو به این نتیجه رسیدند که مانتوها و هم چنین شومیزهایی را تولید کنند که سایزهای مختلفی داشته باشد و مصرف کنندگان آن که خانم ها هستند بتوانند با خیال راحت برای خرید اقدام کنند.

به این ترتیب یکی از مشکلات عمده بانوانی که به هر دلیلی دارای اضافه وزن و چاقی بودند حل شد.

امروزه تولید کنندگانی هستند که به طور اختصاصی اقدام به طراحی و دوخت انواع مانتو و شومیز سایز بزرگ می کنند. به عنوان مثال، اگر به دنبال نمایندگی مانتو سایز بزرگ تهران هستید، می توانید هر نوع مانتو و در هر شکل و مدلی را در سایزهای بزرگ در مانتو وست پیدا کنید و از خرید خود لذت ببرید.

نمایندگی مانتو سایز بزرگ

اگر شما به دنبال یک کسب و کار جدید در زمینه فروش مانتو سایز بزرگ تهران هستید، شاید فکر کرده باشید که چگونه یک شعبه برای فروش این محصولات ایجاد کنید. در اینجا ما به برخی از نکاتی که باید در نظر گرفته شوند تا ایجاد یک شعبه موفق برای فروش مانتو، بپردازیم.

  1. برند سازی: برای ایجاد یک شعبه موفق برای فروش مانتو، باید ابتدا برند خود را بسازید. برند سازی شامل انتخاب یک نام مناسب، طراحی یک لوگو و ایجاد یک صفحه وب مناسب برای فروشگاه شما می باشد.
  2. انتخاب محل: برای ایجاد یک شعبه موفق برای فروش مانتو، باید به موقعیت جغرافیایی شما توجه کنید. بهتر است یک محل قابل دسترسی، به جایی که مشتریان بتوانند به راحتی به شما دسترسی داشته باشند، انتخاب کنید.
  3. نوع محصول: برای ایجاد یک شعبه موفق برای فروش مانتو، باید به نوع محصولی که شما قصد فروش آن را دارید توجه کنید. در نظر داشته باشید که برای موفقیت در این صنعت باید محصولاتی با کیفیت عالی و قیمت مناسب ارائه دهید.
  4. تبلیغات: برای ایجاد یک شعبه موفق برای فروش مانتو، باید به تبلیغات خود توجه کنید. می توانید از روش های مختلفی مانند تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات در اینترنت، و یا تبلیغات در رسانه های اجتماعی استفاده کنید.

 

سخن پایانی

مانتوهای سایز بزرگ اغلب برای خانم هایی طراحی و تولید می شود که به دلایل مختلفی دارای اضافه وزن هستند. هم چنین اغلب شرکت های تولید مانتو که اقدام به عرضه مانتوهای سایز بزرگ می کنند، انواع شومیز و پالتو سایز بزرگ هم تولید می کنند و در معرض فروش قرار می دهند. اگر شما هم جزو آن دسته از خانم ها هستید که به دنبال خرید انواع مانتوی سایز بزرگ می گردید، مراجعه به نمایندگی مانتو سایز بزرگ مانتو وست را به شما پیشنهاد می کنیم.

توزیع و پخش مانتو زنانه

مانتو وست لباس سایز بزرگ زنانه

1 نظر در "نمایندگی مانتو سایز بزرگ | شرکت مانتو وست"
  • […] در حوزه پوشاک، شرکت‌های متعددی وجود دارند که به تولید لباس‌های سایز بزرگ متمرکز شده‌اند. برخی از این شرکت‌ها عبارت‌اند از: […]

شما هم میتوانید نظری در مورد این مقاله بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *